E-poe ja ostukorvi haldus

Milleks e-poe ja ostukorvi haldus?

E-poe pidamine on igaühele! Paljudel ettevõtetel kellel on olemas füüsiline pood, on nüüdseks olemas ka juba e-pood. E-poodide populaarsust toetab ka fakt, et mitmetel firmadel on e-pood ainus allikas, mis kasvu näitab. Olles uhked e-riigi elanikud on vajalik endale teadvustada seda, et e-kaubandus on pigem kasvavas seisus. See on mugav viis teha oma ostud ilma kodust lahkumata ning ilma füüsiliselt poes ringi vaatamata. Seetõttu on oluline pakkuda oma kliendile parimat e-poodlemist, et kogemus oleks võimalikult positiivne ning et klient pöörduks Sinu ettevõtte e-poodi ka hiljem tagasi.

Nagu ka firma koduleht või blogi, on e-pood miski, mis Sind justkui esindab. Kui Sinu e-poe veebileht on lihtne ja seda on hea kasutada, on kasutajakogemus palju parem. Hea disain on ainult boonuseks. Üheks plussiks on kindlasti e-poe mitmekeelsus, eriti, kui teiseks keeleks on inglise keel. Inglise keel on rahvusvaheliselt kasutatav keel, seega kui kliendil on võimalus valida veebilehel keel, millest ta aru saab, külastab ta suurema tõenäosusega hiljemgi. Hästi ülesehitatud e-pood, kus on kerge navigeerida ning tooteid ostukorvi lisada, võib aidata Sinu ettevõttel n.ö „kaardile saada“ ning seeläbi jõuda uute, potentsiaalsete klientideni.

Oluline on ka oma e-poe otsingutele optimeerimine (SEO). Sellega saame Sind meie abistada. Optimeeritud veebileht aitab sel otsingutes püsida eespool ning seeläbi aitab Sinul jõuda rohkemate klientideni ning aitab turundusele kaasa. Virtuaalassistent kannab hoolt selle eest, et Sinu klient oleks alati teadlik uutest soodustustest või uudistoodetest.

 

E-poe tellimuste jälgimine ja haldamine

Kliendi jaoks on üks olulisemaid asju oma kauba kiiresti kättesaamine. See tähendab seda, et kui tellimus on esitatud, oodatakse kauba saamist võimalikult ruttu. Sujuv töö eeldab tellimuste jälgimist ja nende haldamist. VA võtab tellimuste jälgimise ja haldamise enda peale – meie abiga võid olla kindel, et tellimused lähevad töösse võimalikult ruttu ning Sinu klient võib juba varsti rõõmustada oma vastsaabunud toote üle.

 

E-poe tagastuste läbivaatus ja tagasimaksed

Nagu ka füüsiliste kaupluste puhul, võib tihti tekkida olukordi, kus klient ei ole oma ostetud kaubaga rahul. Kliendil peab olema võimalus oma kaup tagastada ning saada selle eest raha tagasi või asenduskaup. Seetõttu on oluline jälgida tagastuste süsteemi ning kanda hoolt selle eest, et tagasimaksed oleks sooritatud õigetele inimestele ja õigeaegselt. Virtuaalassistent kannab hoolt selle eest, et Sinu kliendid oleks rahulolevad isegi siis, kui neile mõni toode ei sobi. Hea klienditeenindus on äri üks alustalasid ning VA abiga viid Sa selle uuele tasemele.

Suur tähtsus e-poes on ostukorvil ning sellel, et selle haldamine oleks tehtud hästi. Klient peab olema suuteline oma ostukorvi lisama uusi tooteid või tegema muid muudatusi. Vahel võib tekkida olukord, kus klient lisab ostukorvi teatud toote, kuid ei maksa selle eest koheselt. Sellistel puhkudel võib juhtuda see, et toode müüakse välja enne, kui klient selle eest maksta jõuab. Seetõttu on oluline ostukorvi haldus ning see, et klienti oleks võimalikult kiiresti muudatusest teavitatud. Nii saab vältida olukordi mis pakuvad ebameeldivust nii tootjale kui ka kliendile.

Kui tunned, et e-poe ning ostukorvi haldamine on raske ja aeganõudev töö ning sooviksid oma aega panustada millegi muu suunas, siis oled õiges kohas. Delegeeri need ülesanded Virtuaalassistendile. Meie aitame selliste murede puhul alati. Võid olla kindel, et Virtuaalassistendi abiga on Sinu kliendid alati rõõmsameelsed ning valmis kiitma Sinu ettevõtet ja e-poodi ka teistelegi.

 

 

 

Kui see artikkel oli Sulle kasulik, siis kliki “Meeldib” ja kui võiks ka sinu sõpradele huvitav olla, siis kliki “Jaga”

Aitäh tagasiside eest!