eelarve

Kui Su turustuseelarve ja kodune eelarve on samad

Tead, et 200 eurone eelarve ei ole piisav ja sellest ei jätku personaalses elus väga kauaks ning mõeldes oma äri turundusele, võib selline kuueelarve tunduda kopikatena. Strateegilise mõtlemise ja natukese tööga on aga selle summaga võimalik ära teha palju. Esmalt, keskendu vaid ühele kuni kolmele kanalile, sihtides teid kus Sinu kliendid suurima võimalusega võivad reklaami näha. Sellel juhul ei maksa laia võrgustiku loomine väga midagi.

 

Kolm universaalselt kõige efektiivsemat taktikat on tasuta

Suulised teated, otsingumootorite optimeerimine (SEO) ning oma äri online-kataloogide nimekirjade uuendamine võtab vaid veidi Sinu aega või väikest maksu firmale. Neid märkavad regulaarselt ka äriomanikud, kelle jaoks on need kui meetodid mis annavad kõige märgatavamaid tulemusi. Nende kolme asja tähtsuse järjekorda seadmine enne kui hakkad kasutama oma igakuist turustuseelarvet suurendab selle tegevuse efektiivsust, millesse otsustad oma raha suunata. Samuti aitab see ka suurendada Sinu nähtavust ning luua liiklust.

 

Suulised teated:

Sinu kliendid on Sinu parimad müüjad – vasta online-tagasisidele kiiresti (positiivne ja negatiivne), erguta viitamist ning suhtle oma klientidega sotsiaalmeedias, et julgustada neid andma tagasisidet.

 

Veebilehe SEO:

Sa saad teha päris palju, et suurendada oma lehe otsingumootorite sõbralikkust; põhimõte on selles, et mida vähem tööd otsingumootor peab tegema, et saada aru millest Sinu leht on, seda parem. Pealkirjade märksõnade uuendamine, päiste optimeerimine ning XML lehekaardi loomine ja selle esitamine Google-le ja Bing-ile ei võta palju aega. Seda veel eriti, kui kasutad lehekaardi loojat. Samas aga eemaldab see igasugused takistused Sinu teel otsingutulemuste tippu.

 

Ärikataloogid:

Kohalikud otsijad ei leia Sind, kui Sa ei ole märgitud ei Googles, Bingis, Yahoo!-s ega ärikataloogide äppides; ning isegi kui Sa seal oled, võid väära informatsiooni korral kliente siiski kaotada.

 

Nüüd, otsi välja oma rahakott: tasutud turundus kõrgeima investeeringutasuvusega (ROI)

Kanal või kanalid mille valid olenevad Su demograafial, kuid järgnev võib äridele pakkuda sama raha eest paremat tulemust.

 

Facebooki reklaamid

Need töötavad põhimõtteliselt kõigi jaoks, arvestades seda, et kasutad seda teenust strateegiliselt. Kuluefektiivne ning sotsiaalmeedia kuninga peal töötav, see teenus lubab Sul luua uskumatult suunatud reklaame ning see võib Sulle maksma minna kõigest 1 euro päevas.

 

Ära unusta Bingi.

Google AdWords on efektiivne, aga Bingi otsingukampaaniatel on suur nähtavus ning väiksem tasu ühe kliki kohta, eriti kui keskendud pikkadele võtmesõnafraasidele. Kitsendades oma fookust „veebidisain Texases“ pealt „startup veebidisainer Austini lähedal“ peale, suunad otsingu inimestele, kes Sinu tegevusalale kasulikud oleks ning vähendad otsingule konkurentsi.

 

Emailturundus

Emaili turundus on äride poolt tihti välja toodud kui midagi, mis omab kõrgemaid investeeringutasuvust (ROI) ning see ei pea Sulle maksma minema ei kätt ega jalga. Omades klientide kontakte ning lihtsat sisugraafikut, mis on segu väärtusest ja otsesest reklaamist, hoiad end olemasolevate klientide jaoks nähtaval. Boonus: Sinu kampaania väärtus suureneb sellega, kui suureneb Sinu nimekiri.

 

Sisuturundus

See on seoses iga teise kanaliga, mille valid, suurendades SEO-d sellega, et hoiab Su lehe värskena, pakkudes Sulle uusi võimalusi sotsiaalmeedias oma klientidega suhelda, tagades sööda Sinu emaili kampaania jaoks ning andes inimestele, kes Su reklaamidele klikivad midagi huvitavat ja väärtuslikku, milleni jõuda. Kvaliteetsisu võib kergelt Sinu eelarvet tühjendada, kuid lihtsad asjad nagu majandusuudistega kaasas käimine ning nende kohta lühikeste paragrahvide kirjutamine, enne kui seostad selle millegi mahukamaga, on hea algus. Infograafika generaatorid ning töötajate kasutamine videote tegemisel on samuti imetegijad.

Suurim võti 200 euroga turustamise osas? Ole fokuseeritud, tee nii palju tööd ise ära kui Sa saad ning mängi erinevate kampaania ja kanalite kombinatsioonidega.

 

 

 

Kui see artikkel oli Sulle kasulik, siis kliki “Meeldib” ja kui võiks ka sinu sõpradele huvitav olla, siis kliki “Jaga”

Aitäh tagasiside eest!