Facebooki Reklaamid

Facebooki Reklaamid – kampaaniad, komplektid ja reklaamid

Odav, efektiivne ja kasutajasõbralik! Facebooki Reklaamid on rohkemat kui lihtsalt kiire viis maailma suurimal sotsiaalmeedia platvormil turundada. See on ka võimalus luua mobiilireklaame ning Instagrami reklaamsisu. Parim viis saada aru millisel viisil seda teenust kasutada, et saada parimat kasu oma firmale, on katseeksitus meetod. Samas, arusaamine sellest, kuidas Facebook oma reklaame loob ning milliseid reegleid tuleb jälgida, annab Sulle hea aluse oma kampaaniate loomiseks.

 

Kampaania loomine

Facebook organiseerib Su reklaame kampaaniate järgi. Siinkohal paned paika eesmärgid nende reklaamide jaoks, mille konkreetse kampaania all lood, et saaksid jälgida nende edu. Iga kampaania jaoks valid ühe üheksast reklaami eesmärgist. Jälgi lehekülje postituste osalustaset, kui palju meeldimisi saad kampaania ajal ning kui palju klikke saab Su veebileht või veebilehe muutused.  Muud valikud hõlmavad endas näiteks äppide installeerimist, ürituste vastuseid, pakkumiste nõudeid ning video vaatamisi.

 

Reklaamikomplektide organiseerimine

Iga kampaania all lood uued reklaamide komplektid. Need komplektid on grupeeritud selle põhjal kuidas suunad neid reklaame konkreetses komplektis, kuhu reklaamid paigutatakse, milline on Sinu eelarve ja graafik.

Eelarve: Sea paika maksimaalne summa mida igapäevaselt või kogu terve kampaania ajal kulutada tahad.

Ajakava: Otsusta, kas tahad avaldada reklaame järjestikuselt või teatud perioodi jooksul.

Paigutus: Reklaamid võivad ilmuda nii töölaual kui ka mobiiliplatvormidel. Töölaua võimaluste hulgas on ka reklaamid uudistelehel ning Facebooki parempoolsel küljeribal.  Mobiilireklaamide võimaluste hulgas on uudistelehe reklaamid ning reklaamid, mis on paigutatud mobiilveebilehtedele ning väljaspool Facebooki olevatele rakendustele. Sa võid ka luua komplektid, mis ilmuvad Instagramis.

Eesmärgistatud kasutamine: Facebooki Reklaamide ilu on Sinu võimalus luua eesmärgi filter igale komplektile mille lood.  Võimalusi on palju, kaasaarvatud selliste baasandmete eesmärgistatud kasutamine nagu näiteks:

  • Sugu
  • Asukoht
  • Vanus
  • Keel
  • Haridus

Võid minna ka veidi personaalsemaks, filtreerides selliste andmete alusel:

  • Sünnipäev
  • Meeldimised
  • Huvid
  • Suhtestaatus
  • Suhte huvid
  • Töökoht
  • Sidemed ning sidemete sõbrad

Grupeeri nende näitude alusel reklaamid, mida soovid luua.  Seejärel oled valmis looma iga komplekti all unikaalseid reklaame.

 

Facebooki Reklaamid: loomine

Nüüd on aeg lasta oma loovusel minna ja disainida erinevaid reklaame. Vajadusel kasuta virtuaalassistendi abi. Kui oled alles alustamas, on Facebooki Reklaamide Haldur kiire, kerge ning intuitiivne; siiski, kui süsteem muutub Su jaoks mugavamaks ning hakkad nägema millised reklaamkampaaniad mis töötavad, annab toimetamine Sulle veidi enam vabadust. See on samuti ainus viis luua Instagrami reklaame.

Loo reklaame, mis meeldiks neile sihtmärkidele, kelle oled komplekti jaoks valinud ning pea meeles neid nippe:

  • Testi erinevaid reklaamide disaine leidmaks see, mis töötab kõige paremini. Kasuta kahte erinevat kujutist sama koopiaga, kahte erinevat koopiat sama kujutisega jne. nägemaks mis töötab ja mis mitte.
  • Vastupidiselt illustratsioonidega reklaamidele, on piltidega reklaamid efektiivsemad
  • Kaasa iseloomustusi või tugevaid äritaktikaid oma koopias, et luua sotsiaalne tõend

 

Juhiste jälgimine

Facebook vaatab üle iga reklaami mille lood enne, kui see avaldatakse. See võtab aega üldiselt umbes 24 tundi ning nii kaua kuni järgid nende juhiseid, peaks asi sobima. Vaata kindlalt üle Facebooki ametlik poliis, kuid siin on selle tuum. Reklaamid ei või:

  • otseselt või kaudselt viidata ühelegi isiklikule tunnusele, nagu näiteks rass, religioon, vanus, uskumused, seksuaalorientatsioon, puue, majanduslik olukord, nimi või soo identiteet
  • sisaldada igasugust täiskasvanutele mõeldud sisu, kaasaarvatud vihjavat sisu, eksplitsiitset sisu või alastust
  • linki Facebooki või Instagrami märgistatud sisule, nii kirjalikus kui pildivormis

Kombineerides madalad kulud, ulatusliku nähtavuse ning võrratud suunamise võimalused, pakub Facebooki Reklaamid äriomanikele efektiivset, rahakotisõbralikku turustusvõimalust.

 

  

Kui see artikkel oli Sulle kasulik, siis kliki “Meeldib” ja kui võiks ka sinu sõpradele huvitav olla, siis kliki “Jaga”

Aitäh tagasiside eest!