Miks kliendid mujale lähevad?

Asi ei ole ilmselt Sinu hinnakirjas

On mitmeid asju mille tagajärjel klient võib otsustada, et Sinu firma ei ole väärt ei nende aega ega raha. Sinu tooted ja hinnakiri mängivad selles põhjuses üsna harva rolli. Pea meeles, kliendid kes lahkuvad, pidid ju alguses arvama, et Sinu äri on väärtuslik. Muideks, umbes 80% klientidest kirjeldavad end olevat äriga rahul enne, kui nad konkurendi poole sammud seavad. Seega, mis lahkumise siis esile kutsub?

 

Sinu klienditeenindus on puudulik

Olenemata sellest, kas Sa pole kokku pannud parimat tiimi… Või Sinu strateegiad lahendamaks probleeme pole paigas? Halb klienditeenindus võib kliente hordidena lahkuma panna! Sina ning Sinu meeskond peate suutma säilitada kliendikeskse suhtumise. Oluline on teada oma tooteid ja teenuseid. Lisaks ka saada aru, kuidas neid tooteid ja teenuseid kõige paremini individuaalselt klientidele suunata.  Lihtsalt sõbralik olemisest ja kõigi naeratusega tervitamisest ei piisa! Kliendid vajavad Sinu juhiseid ning hoolt ning kui nad seda Sinult ei saa, leiavad nad selle mujalt.

 

Kliendid ei tunne end väärtustatuna

Lülita sisse näiteks televiisor. Kui palju absurdselt odavaid sooduspakkumisi uutele klientidele suunatakse? Palju. Kui Sinu äri ei ole just samaväärne kaabeltelevisiooni või interneti pakkujaga, millel on üldiselt minimaalne kohalik konkurents, siis ei ole Sul võimalik läbi lüüa sama taktikat kasutades. Premeeri lojaalseid kliente! Väldi seejuures suuri lahknevusi selle vahel, mida pakud uutele ja vanadele klientidele. Pea meeles, on odavam hoida oma praeguseid kliente õnnelikumana, kui meelitada uusi ligi. Sinu lojaalsed kliendid kulutavad märgatavalt rohkem ühe tehingu kohta. Nad kulutavad ka rohkem üleüldiselt kogu ärisuhte jooksul, kui need, kes on just liitunud uute klientidena.

 

Sinu tööjõu voolavus on liiga kõrge

Kui iga kord vaatab kliendile uus inimene vastu, kui ta uksest sisse astub või Sulle helistab või e-maili saadab, kaotab klient alateadlikult usalduse Sinu brändi osas. Mitte mingi kogus kaubamärgi kasutust, kliendiga suhtlust ning kvaliteettooteid ja -teenuseid ei ületa seda isiklikku teenust, mida pikaajaline töötaja pakkuda suudab.  Tuttav, sõbralik töötaja, kes teab kuidas kliente aidata, olgu selleks siis neile parima talvemantli leidmine või peoks ideaalse menüü ettevalmistamine, on lojaalsuse loomisel ülimalt väärtuslik.

 

Kliendid arvavad, et Sul on ükskõik

Number üks põhjus, miks kliendid otsustavad lahkuda? Nad arvavad, et Sa ei hooli neist. See on põhjuseks, miks 60-68% klientidest otsustavad lahkuda ning valida mõne muu firma. Isikliku suhtluse puudumine, suutmatus vastata päringutele ja tagasisidele, eelsalvestatud vastused klienditoelt, agressiivne reklaam kliendile kohe, kui ta uksest sisse astub ning suutmatus nendega side luua. Need on põhjused, miks kliendid võivad valida Sinu konkurendi, kes paneb neid tundma tahetumana.

 

Kui märkad suurel hulgal kliendivoolavust ning müüginumbrid tulevad pigem uute kui juba olemasolevate klientide pealt, on tõenäoline, et põhjuseks, miks Su kliendid ei pöördu Sinu juurde tagasi, on mõni juba varasemalt eeltoodud variant.  Pane paika probleem, tööta selle kallal, et seda lahendada ning alusta lahkunud klientide tagasi meelitamist. Isiklik teenindus, ootuste ületamine ning veendumine, et Su töötajad on tipptasemel aitavad hoida ära olukorra, kus konkurendid lihtsalt jalutavad Sinu klientidega minema. Kui Su meeskond on selleks liiga väike ja uute töötajate palkamine on vahendite tõttu välistatud, siis oled sattunud õigesse kohta. Virtuaalassistendiga koostöö on parim lahendus. Sinu kliendid saavad personaalse lähenemise ja Sina saad pühenduda peamisele – ettevõtte põhitegevusele.

 

 

 

Kui see artikkel oli Sulle kasulik, siis kliki “Meeldib” ja kui võiks ka sinu sõpradele huvitav olla, siis kliki “Jaga”

Aitäh tagasiside eest!

×
×

Cart