Tootearendus ja programmide haldus

Millal on vajalik tootearendus ja programmide haldus?

Tootearendus ja programmide haldus on miski, mis hõlmab endas uute tooteideede teostamist ja samuti ka juba olemasolevate toodete täiustamist ja uuendamist. See võib endast kujutada näiteks pakendi ning tootmis- ja turundusprotsessi edasi arendamist. See on protsess, mis algab täiesti nullist: idee otsimisest. Tootearenduse lõppfaas peaks olema uue toote või uue teenuse turuletoomine.

Klientide tagasiside on kogu selles protsessis ülimalt tähtis: see aitab saada ülevaate sellest kuidas teatud tooteid ning teenuseid uuendada või mida parandada, et püsida konkurentsis. Hea tootearendus ongi viis, kuidas luua ettevõtte jaoks konkurentsieelis ning püsida pildil. Turunõudluse analüüs, ehk oma kliendi ning tema vajaduste uurimine on eduka tootearenduse aluseks.

Üks tootearenduse olulisemaid tagakülgi on hea programmide haldus. Kuna tänapäeva infoühiskonnas käib kõik läbi virtuaalsete kanalite, on oluline osata ümber käia erinevate programmidega. Nende hulka võivad kuuluda näiteks Word ja PowerPoint – programmid, mis aitavad Sul erinevaid tootearendusega seotud dokumente ning esitlusi. Samas aga käivad nende alla ka sellised programmid nagu Google Drive ning Dropbox, mis on üliolulised kogu tehtud töö salvestamiseks ning haldamiseks.

Hea tootearendus on vajalik kõigile ettevõtjatele, kes oma toodetega kuhugi jõuda tahavad: uute klientideni, uute kõrgusteni. Tootearendus aitab ettevõttel saada selgust oma sihtgrupis, kellele toode või tooted mõeldud on. Samas on oluline mõelda ka sellele, millised on Su ettevõtte võimalused – st. kui suuri kulutusi on võimalik teha uue toote või teenuse arenduseks.

 

Klientide uuringute loomine ning andmete koostamine

Et tootearendus oleks edukas, on mõistlik rakendada tootearenduse viisi, mis hõlmab endas ideede kogumist väljastpoolt ettevõtet. See tähendab, et uute toodete väljatöötamise ideed saadakse mujalt, näiteks tarbijalt, konkurentidelt, edasimüüjatelt jne. Üks lihtsamaid viise on muidugi klientide tagasiside uurimine – vajamineva info kogumiseks on võimalik kasutada näiteks klientide küsitlusi ning uuringuid. Virtuaalassistent aitab Sul luua tabavad uuringud ning koostab Sinu eest hiljem ka andmed.

 

Powerpoint-i esituste disain ning arendus

Üks korralik PowerPoint esitus peab olema teemale vastav, st. teemale, millest esitlus tehakse. Tootearenduse puhul oleks see näiteks mõni uus toode või parandustega uuesti välja toodud vanem toode. Seetõttu ongi teemale vastavus ülioluline, alustades kõige väiksematest detailidest nagu esituse disain, taust, tekst ja graafika. Hea PowerPointi esitluse puhul kehtib vana hea ütlus: vähem on rohkem. Mida puhtam on Sinu toote esitus ekraanil, seda parem on selle turundus. Meie aitame Sul luua PowerPointi esituse, mis näitab Sinu toodet parimast küljest.

 

Tagasisidevormide loomine ja testimoniaalidele viitamine

Luues kliendiuuringuid on vajalik ka mõelda sellele, et üheks uuringu osaks on ka tagasiside. See tähendab näiteks seda, et kui Sinu ettevõte arendab välja täiesti uue toote, on vajalik luua ka tagasisidevormid. Tähtis on see seetõttu, et täiesti uus toode on kindlasti midagi sellist, mis paneb rääkima nii kliendid kui ka Sinu konkurendid. Seega ülioluline on saada tagasisidet, mis näitaks kas tootearendus on olnud edukas või tuleb midagi muuta/parandada. Toote kasutajate tagasisidet on Sul võimalik hiljem kajastada testimoniaalidena oma ettevõtte veebilehel, et koguda uusi kliente.

Kui tunned, et oled oma tootearendusega ummikseisus või tead vajaminevatest programmidest liiga vähe – võta ühendust meiega. Aitame Sul luua klientide uuringuid, otsime külaliseksperte ning organiseerime nendega intervjuu ning samuti otsime potentsiaalseid külalishoste. Peale selle võid meie poole pöörduda kui oled raskustest programmide kasutamisega. Virtuaalassistent teab kuidas vormindada ja märgistada Word-i ja PDF-i dokumente, luua efektiivseid PowerPoint-i esitusi ning organiseerida ja hallata tootefaile Dropboxis ning Google Drives.

 

 

 

Kui see artikkel oli Sulle kasulik, siis kliki “Meeldib” ja kui võiks ka sinu sõpradele huvitav olla, siis kliki “Jaga”

Aitäh tagasiside eest!