Sinu nimi *
Ettevõtte nimi *
E-posti aadress *
Telefon *
Veebikanalid (Koduleht, Facebook, Instagram, Twitter jne - kui on.)
Ettevõtte lühitutvustus * (Kirjelda lühidalt ettevõtte ajalugu, kaua tegutsenud, tegevusvaldkonda jne.)
Milliseid teenuseid ettevõte pakub? *
Mis on ettevõtte väärtused ja/või eesmärk?*
Millist sõnumit soovib ettevõte saata?*
Milline on ettevõtte (peamine) sihtgrupp? *(Siinkohal on „kõik, kes tahavad” ebasobiv vastus. Sihtgrupi täpsem määratlemine teeb sotsiaalmeedia sisu loomise lihtsamaks. Külastaja soovib veebi jõudes kiirelt aru saada, et: „Oh, just siin on minu probleemile lahendus!”.)
Mis on ettevõtte eelised teiste konkurentide ees? Ja mis eristab konkurentidest? * (Sotsiaalmeedias on palju postitajaid ning ka palju sarnaste toodete-teenuste pakkujaid. Miks peaks potentsiaalne klient valima just Sinu Facebooki või Instagrami lehe, mida jälgida?)
Kas ja millised on värvieelistused? (See punkt keskendubki disainile. Mis toonides, kujundusega ja stiilis tulevad uued postitused? Võimalusel leia internetist kaks ettevõtjat, kelle sotsiaalmeedia kontode disain mingil põhjusel meeldib. Pane ka see põhjus kirja.)
Milliseid postitusi soovite sotsiaalmeedias näha? (Missuguseid postitusi soovid Sa Facebookis ja Instagramis näha? Fotode postitusi, disainitud pilte, linke enda lehe artiklitele, videoid vms? Võimalusel leia internetist kaks ettevõtjat, kelle sotsiaalmeedia struktuur mingil põhjusel meeldib. Pane ka see põhjus kirja.)
Mida soovib ettevõte sotsiaalmeediaga saavutada? (Eesmärke võib olla ka mitu, kuid üks neist on alati peamine. Üheks väikeseks eesmärgiks paljudest on näiteks ettevõtte tegevuse tutvustamine, et potentsiaalne klient saaks tootest/teenusest paremini aru. Kuidas julgustad oma sotsiaalmeedia lehele jõudnud potentsiaalset klienti lehele jääma ning lõpuks päringut edastama? Kas kutsud ta lugema artikleid või tutvuma teenustega? Või midagi muud? Enne külastaja kontaktile suunamist näitan talle ............ , sest see aitab äratada usaldust minu pakutava vastu.)