Põhjalik
juhendite (SOP)
loomise koolitus!
Õpi looma tõhusaid standardseid tegevusjuhiseid (SOP) oma ettevõttele!
Säästa 350 eurot koolituse osalustasult!
Liitu enne kui hind kasvab. Sul on aega:
See kursus õpetab Sulle kõike, mida pead teadma SOP loomise kohta 🙂
Isegi kui Sa praegu veel midagi ei oska või Sul pole ühtegi juhendit veel ettevõttes loodud, siis pärast seda kursust on Sul vähemalt esimene juhend tehtud!
Kas tahad suurendada oma ettevõtte efektiivsust?
Liitu SOP ehk juhendite loomise koolitusega ja saa teada, kuidas:
- Parandada töövoogu: selged juhendid vähendavad vigu ja tagavad, et iga ülesanne täidetakse õigesti ja järjepidevalt.
- Säästa aega: SOP-d vähendavad vajadust korduvate küsimuste ja selgituste järele, jättes rohkem aega olulisteks ülesanneteks.
- Parandada kvaliteeti: järjepidevad protsessid tagavad, et Sinu tooted ja teenused vastavad alati kõrgeimatele standarditele.
- Delegeerida ülesandeid tõhusalt: selged ja üksikasjalikud juhendid muudavad tööülesannete jagamise lihtsamaks ja sujuvamaks.
- Tagada töötajate rahulolu: tõhusad protsessid ja selged juhendid vähendavad stressi ja suurendavad töötajate rahulolu.
Kuidas see koolitus toimub?
Koolitus katab kõik vajalikud aspektid SOP-de loomiseks ja rakendamiseks, sealhulgas:
- SOP-de eesmärkide ja ulatuse määratlemine
- Vastutuste ja rollide määratlemine
- Tööriistade ja ressursside kaardistamine
- Samm-sammuliste juhendite koostamine
- Kvaliteedi tagamine ja pidev täiustamine
Tegemist on videokoolitusega, seega saad igal ajal uuesti ja uuesti materjali läbi töötada vastavalt enda vajadustele. Lisaks saab iga video all küsida täiendavaid küsimusi, millele anname põhjaliku vastuse.
Kas see koolitus on Sulle?
See koolitus on Sulle kui:
- soovid optimeerida ressursside kasutust ja vähendada kulusid,
- tahad pakkuda klienditeeninduses järjepidevust, et suurendada kliendirahulolu,
- vajad abi projektijuhtimise parendamiseks ja meeskonna koostöö tõhustamiseks,
- soovid tagada enda toodete või teenuste järjepideva kvaliteedi,
- vajad lihtsamat ja kiiremat viisi uute töötajate väljaõppeks või ülesannete delegeerimiseks,
- soovid vähendada teabe kaotust meeskonna liikmete vahetumisel,
- tahad vältida vigu tööprotsessides,
- pead kiiresti reageerima tööprotsessides ilmnevatele probleemidele,
- pead tagama ettevõtte tegevuse vastavuse regulatsioonidele,
- ja mis kõige olulisem – Sul on soov enda ettevõtet kasvatada!
Kas see koolitus on Sulle?
See koolitus ei ole Sulle kui:
- Sa ei soovi enda ettevõtet ja kliendibaasi suurendada,
- Sul on juba loodud põhjalikud juhendid ja standardid kõikide tööprotsesside jaoks,
- Sa ei pea oluliseks süsteemide arendamist ja automatiseerimist enda ettevõttes,
- Sa ei otsi võimalusi äriprotsesside kuluefektiivsuse suurendamiseks,
- Sul ei ole vajadust ülesandeid delegeerida või töötajaid palgata,
- Sa ei otsi lahendusi, kuidas oma meeskonna tööd paremini korraldada ja juhtida,
- Sa ei plaani kasutada juhendeid kui vahendeid uute töötajate väljaõpetamiseks,
- Sulle meeldib üksi tegutseda, jõuad kõik ise tehtud ning samal ajal saad ka puhata ja puhkust nautida,
- Sul pole plaani muuta enda ettevõte müüdavaks.
Liitu koolitusega ja alusta teekonda tõhusa ja struktureeritud ettevõtte poole!
Hetkel earlybird* hind vaid 149€!
Tavahind 499€ – Säästa 350€!
Saad aastase juurdepääsu, nii et isegi kui Sa sisu praegu kõike korraga ei kasuta, peaksid siiski pakkumist kasutama ja seda hiljem vaatama.
*Earlybird hind kehtib AINULT enne koolituse täielikku valmimist!
- Kursus algab augustis 2024. Saad kohe keskonda ligipääsu.
- Sulle kehtib spetsiaalne 30-päevane garantii. See tähendab seda, et ükskõik mis põhjusel Sa mulle kirjutad, et soovid raha tagasi, siis ma kannan Sulle raha tagasi.
Säästa 350 eurot koolituse osalustasult!
Liitu enne kui hind kasvab. Sul on aega:
Liitu koolitusega nüüd ja loo kindel alus oma ettevõtte kasvule!
Milliseid teenuseid me pakume?
Meilihaldus
Kas soovid, et keegi võtaks kogu Sinu postkasti üle või tegeleks ainult rutiinsete e-kirjadega? Loe edasi
Administratiivsed teenused
Asjaajamine, sotsiaalmeediaga seotud teenused, andmete sisestamine, digitaliseerimine, dokumentidega töö, tõlketeenus jpm. Loe edasi
Turundus ja reklaam
Turundus ja reklaam - need on strateegiliselt valitud teenused, mida teile pakume. Loe edasi
Alustava ettevõtja tugi
Alustavale ettevõttele võib algus tunduda raske. Oleme Sulle abiks igas küsimuses. Loe edasi
Kes me oleme?
Kristiina
Virtuaalassistent
Maarja-Liis
Virtuaalassistent
Anna-Liisa
Virtuaalassistent
Ingrid
Virtuaalassistent
Mida partnerid meist räägivad?
Ja hei, kuigi nad on virtuaalsed, siis FTE jaoks on nad lahendanud ka füüsiliste kaupade väljasaatmise ehk tänu neile jõuab enamasti meie e-poest tellitud raamat või CASHFLOW juba järgmiseks päevaks tellija kodulähedasse Smartposti postkasti."
Suhtluse osas olin ka algul veidi ebakindel, sest ma polnud inimesena teid ju reaalses elus kohanud. Kuid ka see hirm hajus kiirelt meili teel suheldes. Asjade ajamine teiega on hoopis väga mõnus.
Püüan alati kõik paberid Drive´i ära lisada ja isegi kui ununeb midagi, siis ei pea sellepärast muretsema, kuna alati saabub kiirelt meil, kui miskit on puudu ja asi saab lahendatud.
Eriti meeldib mulle virtuaalassistendi teenuse laiahaardelisus. Ma ei pea otsima eraldi firmat, kui vajan erinevatel teemadel nõu. Kodulehe loomine, logo, raamatupidamine, toetuste projektid jne - saan abi inimestelt, keda juba usaldan. Lisaks olen ka kiiruse ja kvaliteediga väga rahul.
Virtuaalassistenti iseloomustavad abivalmis inimesed ja kindel tulemus."
Arvan, et teatud töölõike on lihtne virtuaalassistentidele üle anda. Piisab, kui mõtled töö sisu läbi ja kirjeldad lühidalt, mida teha tuleb. Pärast lihtsalt jälgid rõõmuga, kuidas kõik on õigeks ajaks tehtud!
Soovitan virtuaalassistenti kasutada, kui vähegi on, mida talle teha anda. Töö kiirus ületas ootusi ja kvaliteet oli hea ja ka kulude poolelt oli assistendi teenuse sisseostmine oodatust soodsam."
Olete toredad inimesed, teiega on lihtne suhelda ja pakute ainult kaasaegseid lahendusi nagu näiteks paberivaba raamatupidamine - see on nii mugav, kui ma ei pea igakuiselt tšekke ja arveid koguma ning pärast raamatupidajale viima.
Lisaks säästab see ka aega. Teiseks te teate, mis on sotsiaalmeedia, kasutate seda ise ja pakute klientidele ka. Siiamaani ei ole olnud mingeid raskusi!
Mul on teiega positiivne kogemus, mistõttu julgen soovitada ka teistele. Olen juba mitmele ka soovitanud. 🙂 Kvaliteet on ka super! Nagu näha, olen siiamaani klient ja ära minna ei kavatse. 😉 "
Julgeksin soovitada neid ka teistele ettevõtetele, sest tegeleda tuleb sellega, milles hea oled – enda põhiäriga, mitte aeganõudvate asjaajamistega, mida saab delegeerida."
Vastused tulevad suhteliselt kiiresti, mistõttu tundub, et teate aja planeerimisest üht koma teist.
Töö kiiruse ja kvaliteediga olen samuti rahul. Mulle meeldib teie põhjalikkus ja kaasa mõtlemine. Enne töö alustamist uurite võimalikult palju lisainformatsiooni, et tulemus saaks parim. Just sel põhjusel julgeksin teid soovitada ka teistele!"
Enne teid ei osanud ma väga hästi hoiustada dokumente/arveid. Ma printisin need üksikult välja, panin kilekaante vahele ja kui käibedeklaratsiooni esitamise aeg oli, siis hakkasin neid ükshaaval Meritisse sisestama ja seejärel ükshaaval ka EMTA-sse. Siis proovisin kasutada Costpocketi äppi, et kuludokumendid sealt otse raamatupidamisprogrammi saata.
Tuli välja, et ka see lahendus oli minu jaoks liialt keeruline. Jätsin veidrused. Ja nüüd, kui lubate, siis ma varastaksin teilt selle idee, et edaspidi ma laen need lihtsalt Draivi üles. Sealt on väga mugav otsida vanu arveid, et näha hindu ja muud olulist infot.
Igatahes suured-suured tänud teile. Kui mul on abi vaja, siis tean, kuhu pöörduda!"
Hindan eelkõige kiirust, paindlikkust ja sõbralikkust. Tänu kiirele suhtlusele on teiega lihtne asju ajada. Julgen kindlasti soovitada ka teistele ning suur tänu hea koostöö eest ja ikka edu uute töövõitude saavutamisel!"