Ilmselt ei teki enam kellegi küsimust, kas olla oma klientide jaoks sotsiaalmeedias (SMM) olemas või mitte. Kuna üha suurem hulk inimesi väisab igapäevaselt üht või teist sotsiaalmeedia platvormi, siis tuleb ka ettevõttel seal paratamatult kohal olla, et saavutada oma turundus- ja müügieesmärke.

Ainuüksi ettevõttele lehe loomisest muidugi ei piisa. Selleks, et tehtud töö ka tulemuslik oleks ja ettevõtte poolt seatud eesmärke täidaks, on vaja tagada järjepidev sisuloome ning aktiivne kohalolek.

SMM-i abil on sul võimalik kasvatada ettevõtte tuntust, õppida paremini tundma oma toodete ja teenuste sihtrühma ning suunata läbi selle neile sihitumaid ja personaalsemaid müügisõnumeid. Lisaks saad tugevdada kliendisuhteid ja kaubamärgi lojaalsust, tuua läbi mõtestatud ja asjakohase sisuloome enam inimesi ettevõtte kodulehele ning suunata  klienti müügiotsusteni erinevate “Call to action” kampaaniatega.

See kõik nõuab aga järjepidevust ja aega. Aeg on aga kallis ja piiratud ressurss.

 

Mis on sotsiaalmeedia haldus?

Sotsiaalmeedia haldus info@assistent.ee

Tänapäeva inimesed veedavad sotsiaalmeedias surfates iga päev lausa mitmeid tunde ning peale ilusate piltide vaatamise kujundatakse nii teadlikult, kui alateadlikult arvamust Sinu ettevõtte kohta.

Sul on ilmselt igapäevaselt vaja:

  • klientide sõnumitele/postitustele/kommentaaridele vastata?
  • sotsiaalmeedias uuendusi postitada, et lehtedel oleks alati värsket infot?
  • blogi ja Facebooki postitusi kirjutada/hallata?

Sotsiaalmeedia haldusena pakume reklaame ning läbi mõeldud turundusstrateegiat levinumates sotsiaalmeedia kanalites:

  • Facebook
  • Instagram

Sotsiaalmeedia pakub väga häid võimalusi oma ettevõtet ja teenust otse sihtgrupile tutvustada, pidada nendega avalikku dialoogi ning pakkuda seeläbi lisaväärtust. Sotsiaalmeedia on suurepärane sisuturunduskanal.

Kui Sinu ettevõttes ei ole turundusinimest, kes igapäevaselt sotsiaalmeedia haldusega tegeleb, on mõistlik see teenus sisse osta.

 

 

Facebook

Facebooki haldus info@assistent.ee

Facebook on hea ja muu meediaga võrreldes suhteliselt odav reklaamikanal, mille abil oma ettevõtet või teenust pildis hoida ja klientidele tutvustada.

Facebook võimaldab:

  • oma ettevõtte kontole koondada ühesuguste huvide, soovide ja vajadustega inimesi
  • koguda vahetut tagasisidet oma klientidelt, suhelda nendega aktiivselt ning anda nõu
  • valida ning luua sobivaid teemasid
  • kujundada mainet ja brändi
  • pakkuda infot, meelelahutust, kaasarääkimise võimalust
  • kodulehe külastatavust suurendada
  • kutsuda osalema erinevatel üritustel ja ühistegevustel

Kui teie ettevõttes ei ole turundusinimest, kes igapäevaselt Facebooki kontoga tegeleb, on mõistlik see teenus sisse osta.

Kuidas Facebookis täpsemalt toimetada, saad lugeda artiklist “Facebooki Reklaamid – kampaaniad, komplektid ja reklaamid

 

Instagram

Instagram on üks kriitiliselt oluline sotsiaalmeedia kanal, mis täna domineerib. Foto- ja (lühi)videomaterjalide jagamise äpp ei ole oluline vaid jaemüüjate, restoranide või reisibüroode jaoks, vaid on üks kasvava tähtsusega tõhus vahend igasuguse äri jaoks.

Instagrami platvormil on oluline kõnetada soovitud sihtrühma emotsionaalset teadlikkust, mis neid paelub, mis neid inspireerib, tehes seda läbi visuaalide. Antud nutitelefoni põhine meedium on pikasabaga turunduskanalina tuntud. 2015 aastast alates toetab platvorm reklaamkampaaniaid – meediamaastik aplodeeris.

Kui Sinu bränd kätkeb elustiili, inspiratsiooni või kultuuri-hõngulist promo, siis on see igati paslik viis oma sõnum ja *visuaal* potentsiaalse sihtrühmani toimetada. Kui kontohaldus ei paelu, siis kombineeritud Facebookiga võimaldab see pildi-video väljundiga sotsiaalmeedia platvorm projektipõhist kampaaniat teostada.

Instagrami haldus info@assistent.ee

Instagram on keskus, kus tavalised inimesed leiavad ettevõtte visuaalse identiteedi. Ilma Instagrami profiilita riskid sellega, et Sind eiratakse ja unustatakse… Ja see on just järgmise põlvkonna tarbijate jaoks oluline. Mõtle ette! Instagram on täis võimalusi ja selle kasutamine iseenda ja ettevõtte maine kujundamisel ei ole üldsegi keeruline.

See sotsiaalmeedia kanal on vahend, mida saab edukalt kasutada brändi mainekujunduseks, brändi tuntuse suurendamiseks ja ka ettevõtte sõnumi levitamiseks. Reeglina ei ole Instagram midagi sellist, mis nõuab suuri rahalisi investeeringuid, sealjuures, publik on rahvusvaheline. Tuleb lihtsalt nendeni jõuda ja meelde jääda. Kõlab lihtsalt, kas pole?!

Instagram on tänapäeva konkurentsitihedas ärikeskkonnas peaaegu kohustuslik ja aitab täiendavalt seatud suuremaid eesmärke saavutada. Strateegiline lähenemine Instagrami kasutamisel on sama oluline kui hommikune hambapesu – see on igapäevane, regulaarne tegevus, mis töötab parema tuleviku nimel.

 

Kuidas Instagrami maksimaalselt ära kasutada?

Mida ja kuidas teha, et Instagram töötaks ettevõtte suuremate eesmärkide nimel? Efektiivselt?

Järgmised näpunäited aitavad Sul oma postitusi paremini organiseerida, strateegilisemalt ja olla oma suurte eesmärkidega teadlikult kooskõlas:

  1. Ole järjekindel. Postita iga päev, ideaalis kellaaegadel kui Sinu jälgijad on aktiivsed. Kasuta seeriapostitusi – näiteks #inspiredaily ja #freelife või #fridayintroductions. Viimase # puhul, kui palud oma jälgijatel ennast tutvustada – on ju huvitav teada, kes on need inimesed, kes Sinu brändi jälgivad. Või tule välja oma seeriatega.
  2. Kasuta asjakohaseid #hashtage. Märgista oma brändi hashtagid ja seostuvad märksõnad. Selliselt on sinu postitused kiirelt leitavad ja seostatavad kindla valdkonna ja teemaga.
  3. Jaga fotosid ja videosid telgitagustest, oma inimestest ja iseendast, kui sobilik. See muudab sinu profiili isiklikumaks ja inimlikumaks. Inimesi huvitab, kuidas asju tehakse, mis tegelikult toimub ja kes kõige „taga“ on.
  4. Lisa iga postituse juurde link või juhis, kus saab rohkem informatsiooni („link in bio“ või „link profiilis“). Selliselt on Sinu jälgijatel võimalus koheselt minna ja osta või minna uurida lähemalt.
  5. Kasuta asukoha määramist, aga turvaliselt – ära kindlasti kasuta selleks oma kodu! Asukoht annab lisaväärtust ja muudab postituse reaalsemaks.
  6. Ole Sina ise. Ole oma bränd. Kvaliteet kvantiteedi üle – mõnikord, kui on aeg postitada, aga ei ole õiget asja, siis pigem ära postita postitamise pärast. Tee seda, kui Sul on, mis esindab Sind ja Sinu brändi õige nurga alt ning on huvitav ka Sinu jälgijatele.

 

 

Kuidas virtuaalassistent saab sotsiaalmeedia puhul aidata?

Virtuaalassistent aitab Sinu äril kasvada, kasutades kõige kasumlikumaid sotsiaalmeedia kanaleid (Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin, Twitter, ВКонтакте, Snapchat). 

  • Sotsiaalmeedia konto loomine koos kontaktandmete, visuaalide, kontaktide, tekstilise sissejuhatusega, Facebook Pixeli seadistamine. Teeme lehe, mis kannab sotsiaalmeedias edasi ettevõtte nägu ja sõnumit. Konto loomiseks vajame ettevõtte andmeid, logo, kui on olemas, samuti ka tutvustavat informatsiooni ning kujundusmaterjali. Vajadusel paneme info, sisu ja visuaalse poole ise kokku. 
  • Sihtgrupi väljaselgitamine – aitame koostöös ettevõttega välja selgitada, mis nägu on nende sotsiaalmeediat kasutav sihtrühm ning läbi selle leime parima viisi nende kõnetamiseks ja müügi- ning turunduseesmärkide täitmiseks.
  • Sisuplaani koostamine – koostame koos ettevõttega SMM eesmärgi ning sellest lähtuvalt  planeerime postitused ja ajakava
  • SM konto haldamine – sisuloome (pilt- ja videopostitused, sisuturundus, klientide kaasatuse kasvatamine läbi kampaaniate) vastavalt kokkulepitud sagedusele.
  • Reklaamide seadistamine, analüüs – paneme koos paika reklaami eesmärgi, valime sõnumi ja strateegia. Kasutame reklaamide A/B testimist, jälgime reklaami toimimist ning teeme vastavalt vajadusele muudatused. Kampaania lõppedes analüüs.

 

 

Kui leht oli Sulle kasulik, siis kliki “Meeldib” ja kui see võiks ka Sinu sõpradele huvitav olla, siis kliki “Jaga” Aitäh tagasiside eest!

×
×

Cart